Klachtenprocedure

 

Indien je een probleem hebt, signaleer dit. Hiervoor kan je terecht bij je huurbegeleider of rechtstreeks ter attentie van de verantwoordelijke:

 

Welzijnshuis - ter attentie van Yannick Claes

Abingdonstraat 99 

9100 Sint-Niklaas

tel: 03 778 69 63

e-mail: yannick.claes@svkwaasland.be

 

Je kunt je hiervoor ook laten adviseren door het OCMW, de Woonwinkel, een huisvestingsdienst, een huurdersbond, de wetswinkel, …

 

Indien je niet tevreden bent met de oplossing, contacteer dan de klachtenbehandelaar van het SVK. Dit dient schriftelijk te gebeuren. Binnen de tien dagen krijg je bericht dat je klacht is ontvangen en verneem je hoe en tegen wanneer de klacht wordt behandeld. De klachtenbehandelaar van het SVK is:

 

Welzijnshuis - ter attentie van Peter Maris

Abingdonstraat 99 - 9100 Sint-Niklaas.

tel: 03 778 69 13

e-mail: peter.maris@vzwdenazalee.be

 

Blijft de klacht zonder gevolg of ben je niet akkoord met het antwoord, dan kan je terecht bij beroepsinstanties of bij de Vlaamse Ombudsdienst